3aylık oğlum, gece uzun uykusuna dalamıyor. Hergün 9 da karanlık yatak odasına pişpiş ninnisi eşliğinde giriyoruz. Saat 11 oluyor 12 oluyor anca dalıyor. Neredeyse 1 aydır evden çıkmıyorum. 1 haftadır yalnızım. Çıldırıcam, eşim işi gereği evde değil. Tek başımayım, Çok bunaldım 😔