2bebe-1anne siz moralinizi yüksek tutun önce. Benim bebeğimde bi ay 1200gr almıştı ay çok güzel demiştik ertesi ay doktoruna gittiğimizde ben yine yüksek bekliyoedum bi baktık 500gr almıştı arada epey fark vardı. Olabiliyor bunlar. Siz eğer beslenmenize dikkat ediyorsanız bu ay daha iyi çıkar aldığı kilo merak etmeyin. Benim doktorumun önerisi anne bol proteinli beslenmeliymiş. Her gün yumurta, mümkün olduğunca kırmızı et tüketin. Yeşil sebzeler tüketin. Meyve kuruyemiş. Sağlıklı ama kararında beslenin ve kafanıza bu kiloyu takmayın :)