Asli123 Ek gıdaya geçmemize çok az kaldı organık tahıllar aldım muhallebilere katmak için ama kaşık maması ayrı olarak almam lazım mı sağlıklı mı en önemlisi 🧐
Anneyim2 Asli123 alma. Hazır hic bise alma. Evde kendin yap. Pirinç unu yap. Meyve puresi yap yoğurt yedir. Ama hazır hic bise alma
HaticeeAli Asli123 kendın yapabılırsın cok basıt ustelık ben yapıyorum uc kavanoz uc gun yıyo ucgune kadar buzdolabında saklayabılıyorum bıyerwde acıl cıkman gerekse tabı suan ıcın degıl eskıden bahsedıyorum hemen at cantana cık cok rahat oluyodu
Asli123 Anneyim2 tam pirinç unu aldım bebek irmiği bebek tarhanası tam buğday unu vs makarnavitmadan aldım hepsini az önce bir arkadaşımla konuşuyordum tahıl ver bebegıne dedim oda hazır kaşık mamasından almış doktoru önermiş dedim acaba ben mı yanlış yaptım almam lazım mı diye düşündüm teşekkür ederim 🥰
Sukranpkr Elma, armut püresi yap muz püresi irmikli pirinç unlu bir çok tarif var canım hazır bende alıyordum elimin altında bulunsun diye ama gerek yokmuş kendim yapıyorum artık en güzeli 🤗
Anneyim2 Asli123 hastanede çalıştım. O doktor kaşık maması markası önerip karşı eczaneden bile git al demiştir. Almayınnnnn
Seliminannesiii Asli123 bende merak ediyordum bu konuyu bizde yeni gectik ek gidaya suan tadimlardayiz. Tam tahilli… diye baslayan mamalar benimde dikkatimi cekiyor. Peki nedir bu tam tahil yani biz evde nasil yapabiliriz acaba kendimiz hangi ürünlerle hazirlamaliyiz
Asli123 Seliminannesiii ben sipariş ettim kendimce bişeyler organık yulaf unu tam pirinç unu tam buğday unu vs vs bunları kullanarak hazırlamayı düşünüyorum
Gzdzeynep Yvzasmn ince çekilmiş irmik un gibi oluyor. Ben bebek irmiği olarak değil de organik ince irmik olarak aldım. Yani paketinde öyle yazıyor
Yvzasmn Asli123 anladım teşekkür ederim. Ben normal irmik kullanıyorum tanelerinin boyutu sıkıntı olmadı pişince ☺️
Seliminannesiii Asli123 hangi firmadan aldin peki ? Ilk etapta cok gerekli olmuyorlar cunku sebze - meyve olarak ilerliyorsun tadimlik olacak sekilde ama tadimlar bitince banada lazim olacak. Beyorganik ' ten almayi düşünüyorum ben
Asli123 Yvzasmn içerik farkı var mı bilmiyorum bebek irmiği yazıyor ne olduğunu da bilmiyorum 😂 gelince görcem organık diye alıyoruz bakalm