Merhaba kızlar bugün doğum ve süt parası için başvuru yaptım.
- Nereye başvuru yapıyoruz?
Aile ve sosyal politikalar a.
E devlet uzerinden olmuyor. Bizzat ya siz ya eşiniz gitmesi gerek. Giderken çocuğun kimliği gerekli numara istiyorlar sonra anne ya da babanin kimlik numarasi ve bi cep numarası.
- Ne zaman ücret yatıyor
Başvurudan 1 ay sonra 21 23 25 aralarinda. Ben bugün başvuru yaptım mayısın sonuna doğru yatar dedi.
- Ne kadar ucret yatıyor?
Birinci çocuk için 300 ikinci için 400… Bu sadece doğum ücreti.
- Süt parası ne kadar?
150 tl de süt parası yatıyor.
- Zaman aşımı var mi ne kadar süre de başvuru yapip alabiliriz?
Ben ilk çocuğum icin başvuru yapmamıştm. 53 aylik. Bugun sordum zaman asimi var mi alabilir miyiz dedim. Zamann asimi yok alabilirsiniz dedi ve kimlik numarasını verdim.
- Ücretler nereye yatıyor?
Doğum parası tc niz uzerinden ptt ye yatıyor. Süt parası ise ziraat bankasina.
Benim 2 gündür araştırmalarım sonucu bunlara ulaştım. Belki değişiklik vardir bilemiyorum yine de erken alan da olmuş olabilir geç alanda. Bende bekleyip görecem.