Merveberen21 ben şöyle kestim 3 kez filan kalkıyordu (10 aylık şuan) yatarken mamasını içerek uykuya geçiyor
diyelim ki 9:00 da sütünü içti uykuya geçti saat 12-1 ağlıyor bu açlıktan değil alışkanlıktan biraz su verdim boş biberon verdim derken inatlaştım salladım şuan sadece 1 kere mamaya kalkıyor onada kıyamıyorum gece uzun bunada şükür🌸