anneadayi hantal olduğunu düşünmüyorum sürüşü tekerleri çok sağlam (bana göre) bende travel sistem var kız kardeşimde hot mom var. O da asansörlü binada oturuyor. Araç bagajlarına da sığıyor tekerleklerini çıkardığınız zaman; tekerler çok pratik bi şekilde çıkıyor. Biz Belek’te yaşıyoruz buradaki otobüs bagajlarına tek büyük tekeri çıkardığımda sığıyor, araba bagajlarına da bazen tek bazen iki tekeri çıkarmanız gerekebilir. Tek başıma bebek arabasıyla otobüsü kullanarak çok defa çıktım gezmeye. Sorun yaşamadım. Biraz da kendi yapımla alakalı sanırım, eski sporcuyum dolayısıyla bana ağır yada hantal gelmemesi sanırım bu yüzden olabilir. Lakin çok pratik bir şey istiyorsanız yoyko tavsiye etmem diyebilirim özetle. Kullanışlı ve sağlam. Freni, tutuş ayarı, sürüşü vs ben çok memnunum.