5 aylık olmamıza 8 gün var. Oğluşum da bize çekmiş gece 2.5 3 gibi geç yatar😅 sabah 8de 1 kez emer tekrar uyur ve kesin uyanışımız 2.5 3 öğleden sonra😅 2 buçuk aylıktan beri aynen bu şekildeyiz hergün ama şikayetçi değilim bende saat 4ten aşağı uyumuyorum çünkü🙈😅