Rabbim şu mübarek günde hepimize nasip etsin inşAllah. Ben bi başlıyorum bi bırakıyorum ve uzun zamandır da kılmıyorum bu bana sıkıntı veriyor aslında. Rüyalarıma giriyor ama hep bişey engel. Aslında engel değilde işte adını engel koyduk. İnşAllah hepimiz başlarız. Bu günlerde ihtiyacımız olan şey Dua ❤️