Merhaba
12 aylık olacak oğlum. Malumunuz zor gunler yasıyoruz , dısarı cıkaramıyoruz bebeklerımızı. Evde aktıvıte üretmek, hee yönden gelısımını desteklemek aralıksız olunca zormus. Acaba motor gelısımı ve vakıt gecırmesı adına bu set alsammı? Fıkır almak ıstedım
baska oyuncak alternatıflerıde olabılır…
sevgıler