Bse Arkadaşlar lahman yapıldı ama işe yaramadı kabızlığım devam ediyor,sanki popoda birşeyde çıktı ve çok acıyor sizlerde de oldumu bu durum basur mu oldum korkuyorum,bir ilaç kullandınızmı böyle durumda
Katipmoms Bse magnezi kalsine diye bir ilaç var toz al ondan cok işe yarıyo aynısını yasıyodum burdan bir arkadaş önerdi sağolasın ondam 🙏
Arifcanmoms1 Bse canım bende de çok oldu ama bir türlü geçmedi 10 gün sonra katı yiyeceği geçtiğimde O zaman tuvalete çıkabildim
Bse Bana hastane 2.gün katı yiyeceğe geçti evde zaten katı yiyorum ama tuvalete çıkamıyorum,artık acıda etkiliyor dahada zorlanıyorum