Amine2210 Merhabalar, bebeğimin kakasinda iki seferdir siyah ipliksi şeyler var, başına gelen ya da bilgisi olan var mı, neden olabilir acaba
PrensesAnnesi41 Amine2210 geçende benim başıma geldi canım , muzdan ve kan damlasindan oluyor dedi doktor , bebeğine muz felan verdin mi
fatimas27 Amine2210 canim bebegin kac aylik buyuk ihtimalle cok emziriyorsun benim araştırdığım kadariyla bebegin cok yiyor ondandir benim kizima da cok sık emzirince oyle oluyor ama kiyamiyorum ağladıkça veriyorum hatta doktor 3 saate bir emzir dedi ama kıyamıyorum
Amine2210 Rumeysa34 yok canım vermedim hiç ek gıdaya geçmedik, bu hafta günde 1 defa mama vermiştim ondan olabilir ki ki
Amine2210 fatimas27 4 aylık, kızımın kilosu biraz sınırda o yüzden mama ya başladık gunde 1 defa, 3 saate bi de 100 120 cc anne sutu veriyorum
Amine2210 fatimas27 önceden bu kadar içmiyordu, meme reddi vardı, biberonla vermeye yeni başlamıştım, biberonla daha çok içiyor, sık beslenmeden olabilir
fatimas27 Amine2210 mamayı kaşıkla vermeye calis cunku biberondan hızlı akiyor memeden az geldigi icin reddeder
Amine2210 fatimas27 2 aydır meme reddi yaşıyoruz canım aşamadık, kilo alimi çok yavaşladı öyle olunca mecbur biberonla vermek zorunda kaldim
Amine2210 fatimas27 kaşık şırınga denedim günlerce ama çıglık çığlığa ağlıyor, ilk başta alıyor ama zamanla onları da istemedi, son çare olarak mecbur kaldım biberona
fatimas27 Amine2210 hmm anladim canim Allah sabir versin benim kizim cok yerse iplikli oluyor kakasi yarin takip et canim