Aynı bizim durum eşimin babası oğlundan 7 milyar aldı 3 sene oldu hala ödemedi çalıştığı zaman zarfında istese oderdi çok rahatlar sanki borcu yokmuş gibi yemeği içmeyi çok sever gezmeyide ama bende eşime dedim o paranın üzerine soğuk su iç dedim naparsan yap o parayı ödemez borcuna sadık olan insan solettirmez öder zaten o yüzden ben umitlenme derim ama inşallah o paralar ödenir