GamzeSarp benim oğlumda da oldu. Uzun sürdü baya. Önce Masaj yapın dediler serçe parmağınızla. Serçe parmakla yapınca geçmedi. Böyle hafifçe baş ve işaret parmağını sıkar gibi ama çok da sıkmadan göz kanalını 20 kere sabah akşam masaj yapıyorsun ancak o zaman geçiyor. Gösterebilsem daha iyi olurdu tabii. Göz damlası var onu veriyorlar ama o göz kanalını açmıyor. Biz bunları öğreninceye kadar bayağı zaman geçti. Siz de bir deneyin.