Yusuf2208 ylzoknnnn ben aldim ama kesinlikle tek yemiyo illa icine meyve koymam lazim ondansa kendimin yaptigi muhallebileri cok daha severek yiyo
Annesininpogacayanagi ylzoknnnn ben veriyorum canım. İcine keçiboynuzu pekmez özü zeytinyag koyuyorum cok severek yiyor hatta arta kalanı ben bile yiyorum. Gece olanından sütlü elmalı veriyorum.
Almilam ylzoknnnn ben veriyorum bir yaşında kızım. Pek sevmiyor daha doğrusu kızım yemek olarak hiç bir şeyi sevmiyor. Sadece emmek istiyor. 🤷♀️
Sndzkbr Önermem benim kardeşim oğluna almıştı bende dedim ki bende bakıyım oğluma veririm sonra baktımki ben bile beğenmedimki bebeğim sevsin dedim ne ona nede oğluma yedirmem kendin yap daha iyi benim nacizane fikrim 🤷♀️