AnneBebek1 Hmdk canim ben zaten ayina gore az aldi diye üzüldüm hani acmi diye yoksa kiyaslama icin yapmadim normalde biliyordum belirli aydan sonra az kilo aliniyor
Hmdk AnneBebek1 kilo alımı bence iyi merak etme bebek hareketlendikçe azalıyor hiç kılo almadıgı zamanlar bile olcak
AnneBebek1 Asill normal tarti canim valla benimde degildi yengeme avondan gelmisti hemen istedim tarttim😂
gokcekizinannesi AnneBebek1 benim kızım da 4 ayda 550 5. ayda 470 gr aldı. doktorumuz normal artık 1 kilo alamaz her ay dedi. merak etmeyin. kilosu da güzelmiş hem.
YamacMiran AnneBebek1 çok normal Canımm. 4. Aydan sonra kilo alımı yavaşlar. 450-500 gr arasında alması beklenir.
AnneBebek1 Cqdm46 Peki bunlari ne sekilde verdiniz gun içerisinde ne kadar pişirdiniz mi sade mi verdiniz ek gidada baya zorlanicam sanirim😂
Cqdm46 AnneBebek1 bi sabah bi akşam verdim. Az suda haşlayarak blenderdan geçirdim. Zaten yemek istemediklerinde gayet belli ediyolar 😂 çok katı şekilde değilde azıcık sulu kıvamda verdim havucu falan. elimden geldiğince yardımcı olurum 😊