Merhaba arkadaşlar bebeğim 3 aylık mama içmiyor, bir defa çekiyo ve içmeyi bırakıp midesini kaldırıyo ne yapsam bilemedim boğazı ağrıyo sanırım. Daha önce doktora götürmüştüm boğazında yara var demiş ve fungostatin damla vermişti yine aynı damlayı aldım 3 gündür kullanıyorum ama pek faydası olmadı doktora da götüremiyoruz korona belasından dolayı 😔