İyi akşamlar güzel anneler😇 Akşamı ettik, bebelerimizi uyuttuk. Ya da bir kısmı hala ayakta 🥳 Bugün neler yedirdiniz bebişlerinize? Haydi paylaşalım hem sohbet olsun hem de başka zamanlar için fikir olsun 🤗 Ben sabah emzirdikten yaklaşık bir saat sonra bir tam yumurta sarısı verdim cevizle karıştırıp, yanına da portakal suyu. Az içti, olsun ne kadar içse kardır değil mi😛 Saat 11 gibi muz-elma püresi. Saat 2 civarı soğanlı mercimek çorbası. Az içti. Saat 5 gibi tekrar mercimek çorbası ve çok az da karnabahar. Son olarak saat 7 de pirinç pilavı. Taze fasulye yapmıştım, onun suyuna batırarak yedirdim çok sevdi🥰 Aralarda da emzirdim tabi, suyunu içirdim. Birkaç tane kraker verdim eline. 9 ay 10 günlüğüz bu arada😊 İşte böyle. Sizler ne yedirdiniz neler yaptınız hanımlar? Hayırlı kandiller. 🙋🌷