Merhaba hanımlar 2 buçuk aylık kızım var emziriyorum göğüslerim artık eskisi gibi yumuşak değil bunun sütüm yok anlamına gelmediğini biliyorum ama ilk başlarda çok fazla sızıntı oluyordu göğüs pedi koyduğumda hemen islaniyodu ama artık hiç sızıntı olmuyor sizce bu normal mi