Znrkrgl Kızlar meme reddi yaşıyorum memeyi gördüğünde çığlığı basıyor sadece uyku sersemiyken emzirebiliyorum.Biberon vermemek için direniyorum aç aç duruyor uyuyor şimdi .Ne yapmalıyım?
Rukiyemiran Znrkrgl bende öyleyim canım ya çok zor bende sağıyorum kaşıkla veriyorum açken durmuyor hiç biberonda tutmuyor zaten bende kaşıkla veriyorum uyutuyorum uyanınca emiyor anca allah yardımcımız olsun
Znrkrgl Rukiyemiran ne yapacağız ya valla sinir hastası olacak çocuk çığlık kıyamet morarana kadar ağlıyor yorgunluktan uyuyakalıyor
Rukiyemiran Znrkrgl bende bilmiyorum ya benimkini de zor susturuyoruz ağlama krizlerine giriyor karnı tok olunca güzel duruyor gülüyor ama açken hiç biseyi gözü görmüyor