Aslihan03- Arkadaşlar merhaba işsizlik maaşı hesabı a yatan var mı ? İban tanımlaması yaptım 2 gün önce ama yatmadi
Sltan45_a Aslihan03- ben de bugun işsizligimi almaya PTT gittim kapalıydı. Nasıl alcam paramı bana da söyler misiniz
Ebrubkts Aslihan03- ben yapmıştım ayın 5 de almam gerekiyordu haftasonuna geldiği için pazartesi yatar dedim ama bugün öğleden sonra geldi hesabıma bir gün gecikmeli geldi.
Ebrubkts Aslihan03- şimdi işverenlere kısa işsizlik ödenekleri çıkardılar ya işsizlik maaşı alanları biraz erteleyerek yapıyorlar sanırım nakitte sıkıntı var
[silindi] Işsizlik almak için şirketin mi çıkış vermesi gerekiyor bende istifa etmeyi düşünüyorum ama işsizlik almak istiyorum nasıl olacak bilemedim bebegim 8 aylık olucak
Ebrubkts Kuzey-41 işverenlere kısa çalışma ödenekleri çıkardılar ya o yüzden para sıkıntıları var inş önümüZdeki aylarda zamanın da alabiliriz
Bsrumt55 Benimde yatmadı daha atın 5.de olması gerekiyordu hata yatmadı birde emsan ödemesi yapılmış bana 450 tl o nedir acaba bilgisi plan var mı
Sev-Alp Aslihan03- Sizin kaç ay ödeme gözüküyor işsizlik maaşı. 10 ay alabiliyorsun demişlerdi. 8 ay gözüküyor bende