Merhabalar, bebeğim 6 aylık yaklaşık 1 aydır el titremesi var heyecanlandığından dolayı olduğunu düşünüyordum. Hala devam ediyor titremesi ve çocuk doktoruna videosunu gönderdim çocuk nörologuna götürmemi söyledi. Yarın doktoru arayacağım bulunduğum şehirde yok ve şuan çok tedirginim korkuyorum bu şekilde Bebeğinin el titremesi olan Var mı? Lütfen cvp verir misiniz