AnnEmine1 burdayım 🙋♀️🙋♂️ tarif ettiğinin aynısından bende var. Şuan 2,5 aylık doğduğundan beri aynı canım. Doktorumuz sakın elleme çocuk gece ile gündüzü öğretmeden öğrenmeye çalışıyor. Bide çocuğu dürtüp uyandırmayın sakın acıkınca şiddetli bi ağlamayla kalkar birazcık onun dışında relax dedi gündüz avuç içlerine dokunun beyne uyaran görnderin yakın mesafe mimikli konuşun dedi. Hiç ellemedik. Çok uykusu geliyor ama uyuyamıyor. Öğleden sonra 4 veya akşam 6 gibi 1 2 saat uyuyor 9 9:30a kadar oyalıyoruz altını değiştirip emişip uyuyoruz 👶🏻👣