Keşke benim kızım da öyle olsa baştan beri hep sıkıntılı 2 günde bir 5 günü bile bulduğu oluyor 🙄 strese giriyorum yapmıyor diye. Yapması çok iyi bu doydugunu ve sindirdigini gösterir tabi ishal degilse. İçinde parça parça beyazlık partikül varsa bu sütün yağlı demek fazlasını atmış yoksa ama kıvamı koyuysa iyi. Salya gibi şeyler varsa ön süt fazla demek ama bi şey olmaz korkma. Su gibiyse ishal olabilir