DemetDM Katılıyorum. Bende karşıydım. Ama nolur nolmaz diye Avent Damaksiz emzik almıştım ikili. Ve bende bebegim 15-20 günlükken kullanma karari aldim. Biraz zor tuttu ama tuttu simdi müptelası. Uykuya dalarken, evde is yaparken yada olmadik yerde meme istediginde veriyorum. Cok kurtarıcı. Avent dene. Cogu marka damaklı. Ve hijyen konusunda titizim avent kapaklı, askıyla asıyorum emiyo attığında veya emmedigi zamanlar hemen kapağını kapatıyorum hicbir yere değmiyor süper. 👍