Kayra-smom ben oglum icin 9. Ayinda uyku arkadasi kullandim. Etkili oldu. Sallanmadan uyumuyordu sallanmayi birakip emerek uyuma ya alistirmaya calistigim surecte peluş tavşani vardi yumusak onu oyuncaklarinin arasindan alip bir kac gun sakladim ve ona unutturdum. Özellikle gunduz uyku rutini sürecinde cok isimize yaradi. 1 ay sonra kendisi uyumaya alisti ve tavşanı terketti.