Ahanife Taze_annee 11.5 aylık kızım geçti ama ne zman geçti bilmiyorum takmıyorum çünkü tam tersi ne güzel kuzumdan bir iz 🙂
[silindi] Nasıl geçtiğini anlatayım bende güzelce karnımı lifledim sabunlu köpükle sonra kirmişçesine aktı gitti karnım baya düzeldi buruş buruştu bide gecti
Merveazra Taze_annee 6 aylik olduk bende cizgi cok hafif kaldi gobegin ustundeki silinde altinda biraz daha var oda cok az. Gobegin, koltuk alti ve goguslerimde kararmisti hamilelikte hepsi gecti.