Arkadaşlar saç derimde çok kaşıntı oluyor 😔 öyle bişey ki duş alıyorum sadece bir gün rahatım ikinci gün tekrar kaşıntı oluyor gemde çok fazla. Kullanmadığım şampuan, sabun kalmadı ama hiçbiri bi işe yaramadı. Cildiyeye gittim konazol şampuan verdi kullandım oda iki hafta sonra bir işe yaramaz oldu. Bununla ilgili fikri olan lütfen söyleyebilir mi çok büyük bi sıkıntı beni mahvediyor ne yapmam lazım artık çözüm bulamıyorum 😢