Bestem Hasaninannesi teşekkür ederm canm.kilosunu bilmiyorum malesef en son 1 haftalikken gittiğimizde baktı doktor şimdi malum durumlardan gidemiyoruz ne yazık ki
Deryamm Bestem 30 cc az olabılır her bebek farklı yer siz 60 cc yapıp deneyerek bulun tamamını bitirmeye basladıgında arttırın.
Deletedmom54 Bestem ben o kadarlıkken 30 cc yapıyordum.biberonu çekince ağlıyorsa bi 30 cc daha yapıyordum.çünkü bebeklerin emme refleksi oldugu için tok olsa bile emer diye düşünüyorum.ayrıca her mama postunda bilge kişiler oluyor böyle takma sen 🌸🙏