Sumide Ben 6 aylikken geçicem canim 10 günümüz kaldi. 1 numarayla 2 numarayı Karisik verin diyolar onu bi denicem bağırsakları icin daha iyi oluyomus
Sumide Cnprtk yok 6 aylik olunca 2 numara mamaya ilk kez geçeceği icin bebek bağırsakları alışsın diye 1 numara mamayla karıştırmak gerekiyomus kati olduğu icin degil