Tunaa biz tadımlara 5 aylıkken başlamıştık. Alerjisi var mı diye 3 gün testini yaptım 5 aylıkken çoğu yiyeceğin. Şimdi 6 bucuk aylık. Blw yöntemi için eline sürekli elma haşlanmış havuç ya da brokoli veriyorum kendi yemeye çalışıyor. Ama bu sırada kendim de yediriyorum kaşıkla aşağıdaki şekilde ;
Sabah İrmikli ya da pirinç unlu mamalar yapıyorum içine meyveleri karıştırıp. Kendim labne peyniri ve bebe bisküvisi yaptım evde onları veriyorum sabahları. ( internette tarifleri var)
Öğleye doğru yoğurt ve meyve (muz elma ya da armut ) veriyorum biraz.
Öğleden sonra akşama doğru gibi sebze çorbası ya da püresi. Sebze çorbasını önce sadece bir iki sebzeyi karıştırıp sulu şekilde ezip veriyordum . Ama çiğnemeyi öğrenmesi için artık çok minik küpler şeklinde doğruyorum ezmiyorum, iyice piştiği için agzında eziyor zaten.
Asıl anne sütü ile besleniyor tabi bu ara öğünler dışında ana öğünü anne sütü.