Balkizinannesi18 Kızım 3 gün sonra 3 aylık olcak. 10 gündür meme reddi yapıyo. Zorluyorum bazen alıyo bazen çığlıkla ağlıyo bazende sağıp kaşıkla veriyorum. Sizce dönemsel bişeymidir. Başına gelip düzelen varmı. Kafayı yicem yoksa
Aajrl12 Balkizinannesi18 ben 1 aydır çekiyorum canım bu durumu , bebeğim tam uykuya dalarken emziriyorum başka türlü almıyor yada uykudayken emxiriyorum 4 aylık olduk ama değişen birşey YÖK bende mallesef 😥😥😥