6 aylık olucaz aşımız var hastanelere gidemiyoruz sağlık ocağında aşı yaptıran oldu mu bu covid19 döneminde evden çıkmaya korkuyorum rota aşısı da vardı aynı tarihte ama doktorumuz rotayı bu dönemde istemiyorum yaptırma dedi ilk dozumuzu yaptırmıştık sizde durumlar nasıl ?