Kızım 4ay 9 günlük ve bır kac gundur sütüm yetmıyo hıc bır sekıldede mama yemıyo aptamıl sma bebelak kullandım ama fayda etmedı ve bu ay sadece 300gr almış ne yapmam gerekıyo kaynanam beli bır zamana kadar cocuk bebe ver dıyo bende kararsızım acaba versemmi yada ne yapım fıkır lütfen