Kızlar merhaba yine ben. Bebeğim önceleri daha önce de yazmıştım bu kadar çığlık çığlığa ağlamıyordu etrafa bakınırdı biraz emer uyurdu. Şimdi uyumakta direniyor 12 saat hiç uyumadan durduğu bile oldu. Ve bu sürede çığlık ata ata ağlıyordu. Memeye veriyorum iki çekiyor yine basıyor çığlığı hiç bir pozisyonda susmuyor sadece uyuyunca duruyor sizce neden ve ne yapabilirim bir tavsiyeniz var mı?