Minaninannesii ben muzla yapıyorum genelde. Bebeğiniz ceviz vs tüketiyorsa çok sağlıklı bir öğün oluyor. Genelde yarıma yakın avakado yarım muz ve 2 ceviz olarak robottan geçiriyorum. Bazen içine yoğurt ya da labne peyniri de koyuyorum. İçine de 1 tatlı kaşığı keçiboynuzu pekmezi. Genelde kalanını ben yiyorum o kadar lezzetli oluyur 😁