Ferzanberaa Bebeğimin uyurken kafasını sola çevirmesine bağlı olarak kafa eğrili oluştu. Sol tarafı sağa göre daha basık ve eğri duruyor. Düzelme olur mu? Düzelmesi için ne yapmam gerekiyor? Başına gelipte sonradan düzelme olan oldu mu? 😕
Duam Ferzanberaa bizde 2 aylığız bizdede var hemşire farketmisti otarafa yatirmayin destek koyun donmesin demişti sende cevirerek yatir canım gecer hep bir tarafa yatirmamaya dikkat et
Ferzanberaa Duam Sorun şu bende tam 3 aylıkken fark ettim ve 2 aydan beri hep fazlalık olan tarafına yatsın diye destek koyup yatırdım. Ama hiç bir değişme olmadı.
tutilif Ferzanberaa 1 ay beklemeyin 6 aylık olduktan sonra düzelmesi çok zor. Bıngıldağın sertleşmemiş olması lazım. En güzel sonuç veren kask tedavisi. Kocaeliden Volkan etüş beyin cerrahisi ile görüşebilirsiniz. Biz o şekilde çözüme ulaştık
Zuhalnehir Bizde iki buçuk aylık olucaz. Aynı dert bizdede var ya. Diğer tarafa yatırmaya çalıştıkça kendini tekrar o yöne çeviriyo 🤦🏽♀️