Merhaba sevgili anneler.ilk defa bir post açıyorum. 2,5 aylık bir oğlum var ve ay sonunda doğum iznim bitiyor. Sadece anne sütü ile besliyorum. Çalıştığım saatlerde anne sütünü biberonla vermeyi planlıyoruz. 1 kaç defa biberonla süt içmesine rağmen 2 gündür deneme amaçlı biberonla sağıp veriyorum almıyor,öğürüyor. Çalışan anneler siz neler yaptiniz fikirlerinize ihtiyacım var. Teşekkür ederim.