Merhaba arkadaşlar 💐benim 5 aylık bir bebişim var şu ana kadar mama vermemiştim geçen ayla bu ay 200 gr zar zor aldı keyfi hali yerinde ama mama başlayalım dedik doktorumuzla gel gör ki benim ufaklık ne yaptıysam da almıyor mamayı biberon istemiyor kaşıkla zar zor veriyorum 30 cc falan o mamayı da ögürüyor kusuyor sanki tok gibi memeyi bile arada istemiyor bizle gülüyor oynuyor da herşeyi de iyi cok şükür ama kilo almıyor 🤦♀️🤦♀️ Güzel önerilerinizi bilgilerinizi bekliyorum niye Kilo almaz niye mama yemez😭