Meraktan soruyorum burada çok sık emzirenleriniz olduğunu gördüm. Benim kızım 4 aylık Doğum kilosunu ikiye katladı ama ben doktor ne kadar saatte ç bir emzir derse o kadar emziriyorum. Şu an en erken 3 saat mesela 2 aydır. Geceleri uyanmazsa uyandırmıyorum yine doktor öyle söylediği için. Reflü olmuyor mu ya da kusmuyor mu sizin bebekleriniz? Benimki biraz fazla emse kusuyor rahatsız oluyor