Tutiki Merhaba kızlar. dün sol gogusumun altında bilye büyüklüğünde beze gibi birşey ele gelmeye başladı. 2.5 aylik bebeğim var ve sürekli emen bir bebek.neden olustu bilemedim.Bu mastit olabilir mi? Başına daha önce boyle emzirirken beze olusan oldu mu?