Merhaba kızlar. 18 günlük bir kızım var. Dünden beri sürekli ıkınıyor ve kızarıyor. Kabız oldu sandım ama kaka yapıyor. Ama tam değil. Az az sık sık yapıyor. Ama sürekli ıkınma halinde. Gazı mı var acaba? Uyurken uykusundan uyanıp ağlıyo. Sonra tekrar uykuya dalıyo. Ne yapacağımı saşırdım.