DORUKKK2019 ben evlenince ilk karaca vardı blender yapan kısmı tek parca değildi arasında hep bir corba kalıntısı kalıyordu sonra düştü kırıldı sanırım çok hatırlamıyorum kısa süre kullandım. Sonra bosch aldım cok memnunum cırpma teli rondo blender ı var. Rondo haznesi küçük gibi ama yetti bu zamana kadar. Blender ucu celik bu arada. Ama ek gıda için çok kullanmıyorum wasabi hep elimin altında