Tulay09 3 hafta önce aşı oldu birkaç gündür oğlumun kolunda döküntü tarzı kızarıklık var aşıdan mıdır acaba yaşayan var mı
Gulfem_1605 Olabilir canim bizde kizamik aşisi olduk 3 hafta icinde dedi doktor kizariklik ve döküntü olabilir diye. Ama sizin 3 haftanolmus zaten ateş varmi? Farkli birsey yedimi alerji Olabilirmi