Hllugr Kızlar anksiyete hastalığı olduğunu nasıl anlayabilirim kendimde bütün belirtileri okudum bende anksiyete hastalığı olabilir hepsi bende mevcut bu hastalığı olanlar yazabilir mi?
Mom0870 Hllugr okuyarak hasta olmasan da hasta hissedersin. Psikoloji bu kendini etkileme canım. İyiyim de ama yine de soruna cevap vereyim; aşırı korku kaygı endişe. Hep kafada kötü senaryo. Bazen mantıksız olduğunu bile bile kaygı duymak. Durduk yere ağlama krizleri. Gece kafanda kötü bir senaryo kurup uyuyamama. Gerçekliği olmasa da uykularını kaçırabilmesi. Hani öyle böyle bir korku değil . Bildiğin saplantı. 🤦🏻♀️ Zor yani. Emziriyorum ilaçta alamıyorum.
Mirayimran Hllugr internete bakılırsa herkes anksiyete ama en en ennn belirgin belirtisi vücudun aniden terleyip soğuması, çarpıntı, içinde hep acaba ? Diye soru işaretleri cevapsız bide aniden anksiyete olunmuyor
Deletedmom143 Hllugr corona dan postlarınızı okuyunca Buda benden demiştim 😂 babamı kaybettikten sonra malesef bende de oldu bu kaygı bozukluğu
Mom987 Hllugr En belirgin özelliği kalp çarpıntısı nefes daralması ama psikolojik olarak nefes daralıyor uyku bozukluğu buna bağlı olaral bulantı kusma ve sürekli öleceğini düşünmek kendini bırakmak insan içine çıkmak istememek.
Hllugr Mom0870 bende şuan öyleyim coronadaki belirtileri okuduğumdan beri endişe korku ölüm korkusu özellikle bebeğime kim bakar bana birşey olursa bunları düşüne düşüne nefes darlığı cekiyorum öksürüyorum falan hepsi bende yıllardır var anksiyete belirtilerinde
Mom0870 Hllugr bende de oluyor coronafobi 🤦🏻♀️😀 şu günler geçsin psikolojik destek al ben koşa koşa gideceğim terapiye
Mirayimran Hllugr bu virüs olayı bittikten sonra destek almanızı tavsiye ederim eğer ki gerçekten anksiyete iseniz azalmıyor daha da çoğalıyor çok kötü bişey farklı insanı çok tuhaf yapıyor psikolojik olarak
FulyaSK Deletedmom143 Herkesi okuyup linki yollamaya çalışıyorum. Yeni annelerden biri olarak anksiyete ve panik atak anneler görmek çok üzücü bir canlı yayınımın linkini bırakıyorum pandost (panik atak derneği)dernek linknde programın tamamı var ücretsiz başvuru da yapabilirsiniz. Sevgilerhttps://www.instagram.com/p/B-iJA48j87M/?igshid=1q45oooud7qgw
Hllugr Mom0870 valla bende gideceğim bugün eşimi arayıp artık ölücem falan dedim boğuluyorum sanki dedim yani o derece sapıttım
FulyaSK Mom0870 Herkesi okuyup linki yollamaya çalışıyorum. Yeni annelerden biri olarak anksiyete ve panik atak anneler görmek çok üzücü bir canlı yayınımın linkini bırakıyorum pandost (panik atak derneği)dernek linknde programın tamamı var ücretsiz başvuru da yapabilirsiniz. Sevgilerhttps://www.instagram.com/p/B-iJA48j87M/?igshid=1q45oooud7qgw
Hllugr Mom987 doğumdan sonra ister istemez uyku bozukluğu başladı o yüzdende ağır bastı kendimi hasta hissediyorum falan
Deletedmom143 Hllugr bi yeriniz Ağrıdığında kötüye çekiyor musunuz? 3 gün üst üste basım agrısa MR çekilmeden rahat etmezdim bebekten sonra düzeldim bende biraz
Mom987 Hllugr Seni tetikleyen bir şey oluyor illaki kardeşim ağır geçirdi geçmişten kaynaklanıyor. Boğulma tehlikesi geçirmiş mesela o da tetiklemiş hastalığı 2 yış hiç dışarı çıkmadı sonra yavaş yavaş kapı önü arka sokak mahalle derken cafelere çıkması 3. Yıl oldu daha 1 yıl oldu olmadı şehir dışına gezmeye başladı. İlaçla uyur ilaçlar kilo aldırdı biraz.
Mom0870 Hllugr bende diyorum eşim dalga geçiyor benimle bıktım senden diyor o yüzden belli etmemeye çalışıyorum
Hllugr Deletedmom143 evet şu coronadan beri başım ağrısa öksürsem öyle zannediyorum 10 gündür nefesim daralıyor kafama bu olayı çok taktim o yüzden bu huzursuzluğum evladıma da geçti
Hllugr Mom0870 benim yüzümden belli oluyor sararıyor çünkü çok kötü oluyor suratım ondan beri çocuğuma bile yaklaşamıyorum bacaklarımı yaktım bu takıntılarım yuzunden
Hllugr Mom987 iste bu coronadan sonra daha iyi anladım bi psikologa gidecegim bu olaylar bitsinde hayirlisiyla
Mom0870 Hllugr bitince eğer emzirmiyorsan esmax diye bi ilaç var serotonin. Doktora danış bana hamile kalmadan önce çok iyi gelmişti
FulyaSK Alppp Herkesi okuyup linki yollamaya çalışıyorum. Yeni annelerden biri olarak anksiyete ve panik atak anneler görmek çok üzücü bir canlı yayınımın linkini bırakıyorum pandost (panik atak derneği)dernek linknde programın tamamı var ücretsiz başvuru da yapabilirsiniz. Sevgilerhttps://www.instagram.com/p/B-iJA48j87M/?igshid=1q45oooud7qgw