Merhaba sevgili anneler şöyle ki bebeğim 32 günlük emerken ağızdan gaz çıkışı yapıyor genelde daha sonra omzuma alıp gazını çıkartmaya çalışıyorum ama çıkış olmuyor çoğu zaman çok zorluyorum yoruluyorum artık sizce gazı olmuyor olabilir mi yani memede çıkarması yeterli mi