Merhaba Kızlar bir cok kez okuyorum burda sütüm az diyenleri üzülüyorum zor bi durum bende yaşadim bunu.. bebegim dogdugundan beri meme+mama devam ettim bu yüzden şuan bebegim 6 ay 10 günlük ek gida+ anne sütü devam ediyoruz.. tesadüf olabilir belki yada baska bisey ama paylasmak istedim belki işe yarayabilir..dün doğum günümdü evde kendim yaş pasta yaptım iki büyük dilim yedim nerdeyse 1 saati gecmeden iki göğsümün hemen dolduğunu farkettim.. bariz farketti baya ..gece de sütüm akmıştı üstüme. Normalde olmuyordu .. isteyen deneyebilir belki etkili olabilir 🤗