Coufy Kızlar bebeğim 3 aylık doğduğu günden beri böyle bi çizgi var karnında normal mi bu her bebekte oluyo mu yoksa kalıcı mı [url=https://hizliresim.com/DYrJnH][img]https://i.hizliresim.com/DYrJnH.jpg[/img][/url]
Guligul Coufy benim oglusumda da var aynisi ama ben hic kafaya takmamistim. Normal oldugunu dusunuyorum.
1994-2019 benim kızım da 4,5 aylık ondada aynı şekilde var bende kötü bişey olacağını düşünmüyorum zamanla geçer bizim de öyle çizgi oluşmuştu ya hamilelikte belki hormonal bişeydir o da
Gdogru Coufy benim kızımda da var ama hiç merak etmemiştim açıkçası. Doğum lekesi diye düşündüm. Neden acaba 🤔
Coufy Gdogru benımde dikkatimi çekti o yüzden merak ettim bende doğum lekesi mi ki diye hamileyken bendede olmustu bu lekeden ama bilemedim