Bende normal doğum yaptım 17 gündür aynı sıkıntı hem hemoroid hem de dikiş acısı kabız olmamaya dikkat edin benim Doğumdan 1 hafta sonra dikişlerim açıldı tekrar dikiş attılar iki türlü de problem yaşıyorum doktor fito krem ve anestol verdi ama geçmiyor 😞