ayazlianne canım ben sma kullanıyorum kilo alımı çok iyi ama beni emiyodu azda olsa mamadan sonra giç emmedi doktora dedim sma iekerli o yüzden bırakmıştır seni emmeyi dedi evolvia anne sütüne enyakın dedi şimdi onubbş deniycem kilo alımı bundada iyi olursa bunda kalıcam