Hosgeldiannelik Blok emzirmeyi bilen varsa açıklayabilir mi bana. İnternette okuduklarımı anlayamadım.
Durum_m Hosgeldiannelik evet tazyik olan memeyi emzirmeden önce elinle sağ öyle ver ve makas tutmayı denedin mi? Makineyle sağım yapma derim daha çok coşturabilir
Hosgeldiannelik Durum_m elle sağım işe yaramadı, makine kullanmıyorum şişmedikçe, makas tutamıyorum çok gergin daha da fışkırıyor
Durum_m Hosgeldiannelik çok birikmesine izin vermeden elinle sağım yaparsan şişmez sen de rahatlarsın bir de daha yeni mi anne oldun 😍 çünkü zamanla göğüs terbiye oluyor ilk zamanlar sür miktarı fazla oluyor
Gdogru Durum_m bu göğüsler ne zaman terbiye oluyor? Kızım 3 aylık sürekli göğüs pedi kullanıyorum onlar da canımı yakıyor ama kullanmazsam da her yer süt oluyor hele birini emzirirken diğeri akıp gidiyor. Ne zaman geçer bu? Sorduğum herkes AA daha düzelmesi mi falan diyor da merak ettim
Hosgeldiannelik Durum_m 2 ay 7 günlük kızım var. Mantıklı geldi ara ara elle sağmak ama o zaman da süt lazımmış gibi olup daha fazla süt üretimi olmaz mı acaba ? Her şeyden korkar oldum.
Hosgeldiannelik Gdogru bebeğiniz kilo alabiliyor mu öyle olunca? Göğsü boşaltamıyor ya sanki hep az kilo alacak gibi geliyor. Gerçi aylık ortalama 700-800 alıyor ama
[silindi] Gdogru benim kıIm da 3 aylık neredeyse ben hala göğüs pedi kullanıyorum. Bir ara bitmişti yeniden nasıl aldıracağımı bilemedim. Bütün kıyafetlerim süt oldu
Durum_m Gdogru benim 4.ay bittikten sonra artık ihtiyacı kadar olmaya başladı yani aslında bünyeye göre değişir de göğüs pedi ben hiç sevmedim kullanmadım yani avent kalkanlar işimi görüyordu birikiyordu orada
Gdogru Nurbeyaz ben bol su içiyorum sadece ekstra bişey yapmadım ama pkoluyum prolaktin hormonu fazla çalıştığı için süt üretimi fazla oluyor. Rahatsızlığımdan dolayı yani. Ama bol su içmeye zorlayın kendinizi, az su içtiğim gün gerçekten farkediyor
Durum_m Nurbeyaz sütün azlığına bakma canım sen doyurucu ve besleyici olması önemli. Sütün doyuruyorsa eminsen sorun yok
Durum_m Hosgeldiannelik yok zaten daha çok yeni , zamanla düzelicek. Pompa daha çok tetikler bu durumu ama elle sağımda çekme gücü olmadığı için çok bi arttırım olmaz